मेरो प्रधानमन्त्रीको घोषणापत्र"



देशमा प्रधानमन्त्रीको खाचो परेमा, मेरो उम्मेदवारी छ, सके सम्म राम्रो गर्छु, राम्रो गर्न नसके नराम्रो चाही गर्ने छैन यो मेरो बाचा भो !!!

धेरैले गर्छु भनी चुनाबमा बाचा खाए हाम्रो बिडम्बना कसैले गरेनन
जलश्रोतको दोश्रो धनि देश नेपालीको गाग्रोमा पानी कसैले भरेनन

प्राकृतिक सम्पदाको रक्षा गर्दै उचित उपयोग गर्नु पर्छ हामीले
भ्रस्टाचारमुक्त समाज बनाई देश बिकाश गर्न सकिन्छ दामीले

धुस खादीन कसम नेपालको किनकी मलाई लानु केही छैन मरेर
दुई शक्तिशाली देशको बिचमा छौ देखाउनै पर्छ केही गरेर

कसैलाई पाखा कसैलाई काखा गर्ने छैन पंचशिलको सिधान्त प्रयोग गर्छु
देश र जनताको भाबना लाई सर्बोपरी ठानी तन मन र कर्मले सेवा गर्छु

संबिधान छोटो मिठो बनाउने छु अमेरिकाको झै दश धाराको
संबिधान नै नहुदा पनि संसार चलाएकै थिए बेलायतले साराको

हुन्छ हुन्छ हुन्न हुन्न हुनुपर्छ संबिधानमा सीधा सीधा जवाफ
अप्ठ्यरोमा हलो अड्कायर बेईमानले देखाउन पाउने छैनन रवाफ

इमान्दारलाई पुरस्कार बेइमानहरुलाई सजाय गरेरै छाड़ने छु
बिस्वास गर्नुस मलाई कुरूति र अंधबिस्वासलाई जरैदेखि फाड़ने छु

पढेर मात्र होइन देखेर भोगेर सुनेर पनि धेरै गर्न सकिन्छ देशको बिकाश
धन्दा नामान्नुस म संग डिग्री पनि छ शांति र सम्बिधानको दिनेछु निकाश

देश टुक्राउन दिने छैन पहिला मलाई टुक्राउनु पर्छ त्यसले
एकता नै बल हो सम्पूर्ण नेपाली बाचौ एक भै नेपाली जोशले

No comments:

Post a Comment